Helpdesk

Med Maintracs Helpdesk får du alltid förstklassig first-line support. Tjänsten bemannas av kompetent personal som direkthanterar ärenden och incidenter i ditt stadsnät.

Vi hjälper dig hitta rätt kompetens och tekniker för att snabbt och smidigt komma tillbaka på banan. Med Helpdesk har du en gemensam ingång för alla typer av ärenden. Du får även tillgång till vårt avancerade ärendehanteringssystem som ordnar och effektiviserar arbetsprocessen.

Det smarta systemet ger dig en utmärkt översikt över alla dina ärenden och gör det enkelt att följa upp status och statistik.

Lars Tegnemyr
Lars TegnemyrTeknik- och utvecklingschef
Hör av dig till mig om du är intresserad av att veta mer om våra tjänster.

Spindeln i nätet

Har du svårt att hitta rätt? Vi knyter ihop trådarna och hittar rätt kompetens i alla ärenden, hela vägen fram till nätets slutkunder.

  • En ingång, alla ärenden
  • Snabbt och enkelt att få hjälp

Smart ärendehantering

Vi skräddarsyr flöden och processer för att säkerställa att rätt person gör rätt saker, till rätt kostnad. Vårt system och skickliga medarbetare hjälper dig att få ordning och prioritera rätt.

  • Enkel uppdatering och återkoppling
  • Ordning och reda
  • Kan utföra arbete direkt i era system

Uppföljning

Se status på alla aktuella ärenden och få bättre översikt.

  • Följ status på ärenden
  • Ger dig skräddarsydda rapporter
  • Få tillgång till all statistik